
ISO 9001
Există un accent tot mai mare din partea clienților și a guvernului , pe organizațiile care se axează pe calitatea produselor și a serviciilor oferite. Managerii organizatiilor sunt obligați să se ocupe de calitatea și stabilitatea proceselor sale, gestionarea și îmbunătățirea continuă pentru a fi în măsură să satisfacă cerințele clienților în schimbul unui preț acceptabil. Unul dintre instrumentele de management de bază pentru stabilirea și atingerea calității este un sistem de management al calității (SMC) în conformitate cu standardul ISO 9001.
Implementarea si certificarea unui sistem de management de calitate ISO prezintă avantaje în următoarele modalități:
Avantaje economice:
- scăderea costurilor pentru (ne)calitate
- scăderea numărului de declarații de vânzări și reclamații din partea clienților
- posibilitatea de a lua parte la licitații publice
Avantaje pentru managementul organizației:
- Îmbunătațirea managementului organizației globale
- Responsabilități și autorități bine definite
- Construirea culturii corporației
Relații cu publicul:
- Îmbunătățirea imaginii organizației
- Accent pe respectabilitatea organizației
Standardul ISO 9001 oferă ghidul pentru stabilirea și menținerea sistemului de management al calității de lucru. O organizație certificată este calificată să utilizeze o marcă de certificare pentru domeniile certificate.
EXEMPLU: Certificat ISO 9001 Siglă certificat ISO 9001
Dacă sunteți interesat în certificare, vă rugăm apăsați aici.