Pagina principala

English

ISO 9001

Există un accent tot mai mare din partea clienților și a guvernului , pe organizațiile care se  axează pe calitatea produselor și a serviciilor oferite. Managerii organizatiilor sunt obligați să se ocupe de calitatea și stabilitatea proceselor sale, gestionarea și îmbunătățirea continuă pentru a fi în măsură să satisfacă cerințele clienților în schimbul unui preț acceptabil. Unul dintre instrumentele de management de bază pentru stabilirea și atingerea calității este un sistem de management al calității (SMC) în conformitate cu standardul ISO 9001.

 

Implementarea si certificarea unui sistem de management de calitate ISO prezintă avantaje în următoarele modalități:

 

Avantaje economice:

  • scăderea costurilor pentru (ne)calitate
  • scăderea numărului de declarații de vânzări și reclamații din partea clienților
  • posibilitatea de a lua parte la licitații publice

Avantaje pentru managementul organizației:

  • Îmbunătațirea managementului organizației globale
  • Responsabilități și autorități bine definite
  • Construirea culturii corporației

Relații cu publicul:

  • Îmbunătățirea imaginii organizației
  • Accent pe respectabilitatea organizației

 

Standardul ISO 9001 oferă ghidul pentru stabilirea și menținerea sistemului de management al calității de lucru. O organizație certificată este calificată să utilizeze o marcă de certificare pentru domeniile certificate. Rules for usage of the QSCERT certification mark

 

EXAMPLE: Certificate ISO 9001        Certification mark ISO 9001

     EXEMPLU: Certificat ISO 9001           Siglă certificat ISO 9001

 

 

Dacă sunteți interesat în certificare, vă rugăm apăsați aici.