Pagina principala

English

Audit de personal

Personalul și echipa de audit a organizației sunt calea potrivită pentru revizuirea structurii organizatorice, eficiența fluxului de informații, activități ineficiente sau duplicitare, gradul de utilizare a muncitorilor individuali, potrivirea și îndeplinirea cerințelor de calificare pentru pozițiile individuale, profilul personal al angajaților cu punctele forte și punctele slabe ale personalității.

 

QSCert a dezvoltat un audit de personal pentru clienții cheie din ambele sectoare - privat și public.

 

În funcție de cerințele clientului, organizația și personalul de audit pot include următoarele activități:

 

Auditul structurii organizatorice:

 

  • pentru a afla toate activitățile pe care fiecare unitate individuală din organizație o furnizează
  • revizuirea activităților în unitățile individuale de lucru
  • proiectarea modelului de management eficient în toate nivelurile organizației
  • evaluarea punctelor tari și punctelor slabe în structura organizației auditate  
  • excluderea activităților dublate în cadrul organizației, care pot fi divizate
  • verificarea fluxului de informații din anumite unități ale organizației
  • analiza fluxului de documente ale auditatului
  • determinarea spațiului neutilizat în cadrul activităților organizației

 

Audit pentru extinderea întrebuințării angajațiilor:

 

  • verificarea extinderii întrebuințării angajaților societății auditate și expresia procentuală
  • nivelul zilei de lucru al fiecarui angajat
  • identificarea și numirea activităților duplicate, care influenteaza extinderea utilizării angajaților

 

Auditul privind calitățile angajaților:

 

  • verificarea îndeplinirii calităților definite în conformitate cu registrul valid al calificărilor
  • verificarea eligibilităților stabilite în registrul calificărilor și soluția privind inovarea potențialului (completare, reducere, etc.)
  • reevaluarea potențialului personalului specializat

 

Auditul profilului personal al angajaților:

 

  • reevaluarea calităților personale ale angajaților, numirea calităților și defectelor personalităților angajaților prin metode psihologice
  • test de asertivitate
  • chestionare personală
  • conversație structurată conform cu metoda SPIN
  • verificarea individuală a oamenilor pentru executarea poziției acordate
  • propunerile rezervelor
  • recomandarea de constituiri optime de personal ale pozițiilor particulare de muncă rezultând un grafic valid al organizației.

 

Dacă sunteți interesați, printr-o întâlnire personală, vă putem prezenta metode concrete de înțelegere a organizației și a auditului de profiluri personale.